Diskuse

Marnost

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mizz13

14. 8. 2009 12:10
pomoc kazdemu?

Super clanek, ti cumilove by me taky naprosto vytocili. Na druhou stranu jsme nedavno s kamarady rozebirali situaci: Opravdu byste pomohli uplne kazdemu? Umite si predstavit, jak davate umele dychani pozvracenemu bezdomovci? Ja se musim bohuzel priznat, ze si tim u sebe nejsem uplne jista...   A ted do me :)

0 0
možnosti
CVŠ

cyankáli v šampaňském

14. 8. 2009 17:14
Re: pomoc kazdemu?

upřímně - já taky ne

0 0
možnosti
MM

Minghell

14. 8. 2009 11:24
čumilové hnusní

Sjezdil bych ty čumily tím, že čumí a neposkytli pomoc. A neposkytnutí pomoci je u nás trestné. Jak se jmenujete, proč jste neposkytl pomoc a jen čumíte...viděli by jste jak by zdrhali. Každý je za sebe zodpovědný aby znal alespoň základy první pomoci. Lidi jsou svině, někteří teda...fuj to jsem se rozčílil

0 0
možnosti
CVŠ

cyankáli v šampaňském

14. 8. 2009 17:16
Re: čumilové hnusní

hm, tak to aby sebou vozili policajta, myslím, že měli na práci akutnější záležitost.

0 0
možnosti
Z

Zubr007

14. 8. 2009 10:58
Výborné

Tenhle blog je to nejkvalitnější co idnes nabízí. Dík za něj!

Jinak je pravda ,že jsme zvláštní národ co se vzájemně nemá rád. Zažil jsem situaci kdy jsem s kamarádem před fotbalem přijeli k těžké autonehodě před sanitkou. Ne první, přesto jedno z rozbitých aut s posádkou bylo naprosto ignorováno, kamarád odmítnul vystoupit z auta, že se bojí krve. No, vytahoval jsem zapadlí jazyk zaklíněnému vinnému řidiči a dostal od díváku vynadáno, že ho nenechám chcípnout. Rozhodně bych s vámi práci neměnil.

0 0
možnosti

Saaayush

14. 8. 2009 10:55
...

Dík za článek. Těšila jsem se, až si od vás zase něco přečtu. Od října nastupuju na Fakultu zdravotnických studií do Pardubic takže jsem (budu) tak trochu "z oboru" - to víte, díky geniálním eurohlavám se po střední nemůžu nazývat sestrou. Nezbývá než doufat, že tenhle článek třeba někoho přiměje k tomu aby v podobné situaci pomohl jak mu to jeho schopnosti a možnosti dovolí...

0 0
možnosti
QQ

MassaBob

14. 8. 2009 10:28
Diky

velice poucne, uz jsem o tom uvazoval dlouho, ale prihlasim se do kurzu prvni pomoci, mam strach, ze bych nereagoval jak bych mel, kdyby bylo potreba... Jen dotaz vy nemate v sanitce klimatizaci???

0 0
možnosti
V

viveka77

14. 8. 2009 10:31
Re: Diky

Taky mě hned napadl ten kurz. R^

0 0
možnosti
V

viveka77

14. 8. 2009 10:14
Připojuji se

k poděkování a dávám karmu. VR^

0 0
možnosti
DB

Dana Bočková

14. 8. 2009 10:05
Děkuju

Děkuju za tu snahu, děkuju za lidi jako jste vy a děkuju i za každé vlídné slovo, které k vyděšeným pacientům utrousíte

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10362x
Je mi sedmatřicet, vzděláním jsem všeobecná sestra a zdravotnický záchranář. Později jsem vystudoval zdravotnický management. Pracuji patnáctým rokem v intenzivní péči a urgentní medicíně, nejdřív jako sestra na JIP na Homolce, pak u záchranky, v Newcastlu ve Walk-in Centre jako Nurse Practitioner, po návratu domů zase u záchranky a ve vlastní firmě Life Support.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy