Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

radon99

16. 4. 2009 12:49
Díky

Díky za každý nový článek.....R^V

0 0
možnosti
ZK

Xpackal

22. 3. 2009 13:34
záchranáři

Zrovna nedávno jsem volala záchranku opilýmu a zfetovanýmu klukovi, co zkolaboval na zastávce metra. Všichni ostatní kolem něj stáli a komentovali, že evidentně v nějakým obchodě ukradl kalhoty. Když pak přijela záchranka, chovali se ke mně neurvale jako kdybych byla taky nějaká smažka... takže obdivuju jejich práci, ale nemám s nimi tu nejlepší zkušenost :D

0 0
možnosti

kotatkoxxl

26. 12. 2008 13:14
Tradičně velký obdiv a díky

za práci, kterou vykonáváte i za Vaše články. Už se mi po nich stýskalo a měla jsem strach, že jste přestal psát, byla by to velká škoda.

přeji Vám i všem zaměstnancům integrovaného záchran. systému co nejméně případů a pokud možno vždy se šťastným koncem. Vaší práci zdar a moc se těším na další dílko, jen prosím zkrátit interval, pokud je to při Vaší vytíženosti možné. Děkuji a hodně zdraví, jste super R^V

0 0
možnosti
N

nicoll

16. 12. 2008 8:04
Výborně!

Takovéhle články mají smysl a dopad.Máte můj obdiv i všichni ostatní,kteří tuhle těžkou a zodpovědnou práci(tedy spíš poslání) dělají.Děkuji!R^R^R^R^

0 0
možnosti
L

Lida

14. 12. 2008 23:39
Super!

Jendo, moc Tě obdivuju, že to všechno zvládáš!! Drž se! L.

0 0
možnosti
JE

jo.hanna

11. 12. 2008 18:12
děkuji

po vašich příspěvcích pátrám pravidelně, a už jsem se bála, jestli jste nezměnil lokál.... teda server.. A jsem ráda, že ne... přeju Vám klidné a spokojené Vanoce a Vašim pacientům hodně štěstí  :-)

0 0
možnosti
C

cechynka

10. 12. 2008 13:14
Díky!!!

Už mi po Vašich článcích bylo smutno... nádherně napsáno, díky a preji krásné a klidné svátky! 

0 0
možnosti
O

Obludni_K

10. 12. 2008 7:22
Jedním slovem

karma R^

0 0
možnosti
AM

limeta

9. 12. 2008 11:13
Dík

za krásný článek,  obsahově i jazykem. Píšetě skvěle a  je vidět, že jste člověk na pravém místě. Pište dál, těším se na další. A dík ještě jednou, ta ty co Vám třeba nepoděkovali.

0 0
možnosti
LV

klojocz

9. 12. 2008 9:33
K+

...neni co dodat. Jen bych opakoval to, co psal Harvester a KFL. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10362x
Je mi sedmatřicet, vzděláním jsem všeobecná sestra a zdravotnický záchranář. Později jsem vystudoval zdravotnický management. Pracuji patnáctým rokem v intenzivní péči a urgentní medicíně, nejdřív jako sestra na JIP na Homolce, pak u záchranky, v Newcastlu ve Walk-in Centre jako Nurse Practitioner, po návratu domů zase u záchranky a ve vlastní firmě Life Support.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy