Diskuse

Dolů z nebe

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mokikin

3. 9. 2008 22:59
Jsem rád

... že jsou lidé, kteří mají svoji práci rádi a dělají ji s takovýmto přístupem.

Bohužel jsou stále ve zdravotnictví lidé, kteří se k pacientům chovají jen jako k další čárce do statistik... Pevně doufám, že se to brzy změní :) Sám jsem prošel několika nemocnicemi a rozdíl v přístupu k pacientům byl markantní ať už šlo o lékaře, sestry, nebo asistenční personál...

0 0
možnosti
MH

geroska

31. 8. 2008 23:02
díky

Úplně to pohladilo po duši. Děkuji R^

0 0
možnosti
PF

pcfonty

29. 8. 2008 11:22
Upřímně dík !

Jisté zkušenosti se záchranáři mám. S hlubokou úctou smekám před jejich prací.

Přiznejme si lidičky, kdo by to z nás dělal a navíc v takovém prostředí? On totiž to nejcenější - život - máme jen jeden a pomoc občas potřebuje každý. Díky za to, že lidi pro tu pomoc máme!!!

0 0
možnosti
MH

fiflajka

28. 8. 2008 20:38
tak

tenhle dárek k narozeninám jsem našla až dnes. Pane Jene děkuji za něj moc. S úctou a přáním všeho dobrého Mladana

0 0
možnosti
J

jirule.p

28. 8. 2008 20:00
Smekám

Ahoj Honzo, taky pracuji na záchrance a chtěla bych ti poděkovat za Tvoje povedené a moc hezky napsané články. Z Tvého přístupu je zřejmě, že tu práci máš stejně rád jako já a to je dobře a fajn. Tak prosím piš dál a taky dělej dál náší práci pořád s takovým nadšením jako doposud.....Díky

0 0
možnosti
JK

HHancock

28. 8. 2008 17:14
Skvele

skvele napsane, vzrusijici, zajimave. piste dal a vic ! :)

0 0
možnosti
R

roddie

28. 8. 2008 14:53
Piš, piš piš

Pryč s přehnanými seriály z cizí produkce, kde se všichni jen překřikují, co komu kdo kam píchne. Ve tvých článcích je víc akce než v bijáku, ale podané tak, že je člověk vděčný za ty, kteří práci dělají pro člověka, záchranáři, hasiči, učitelé, i za málo peněz, i přes otřesné zážitky a neúspěchy, a někdy mi připadá, že jsou živi jen ze vděku a pocitů, ne z peněz...

0 0
možnosti
EH

Eviku

11. 8. 2008 19:11
Jsi velmi bohatý člověk

 Ahoj, Honzíku, můžu tykat? Je mi 33 a jsem holka. Tvé články mi dnešek vylepšily, myslela jsem, že svět je en zkaženej, pak našla tenhle blog a budem asi bez večeře, seriálu, zpráv...Piš a já prodám telku a budu jen číst.:-)

si bohatý tím, že máš práci, která Tě baví, zlaté srdíčko a velký nadhled nad prkotinami všedních dní. Například názvu Tvé profese.Jsi sestra? A co?;-)

Buď zdráv.A piš.Dík...

0 0
možnosti
C

civess

28. 8. 2008 12:52
Re: Jsi velmi bohatý člověk

ja jsem pro zmenu kluk, taky 33 :-) ... a uplne souhlasim s vyse napsanym ...

pohybuji se predevsim v prostredi pravniku a ekonomu, kde tim, co je predmetem prace, jsou chte nechte penize a prestoze se nepovazuji za spatneho cloveka nebo nekoho zcela odtrzeneho od reality jinych oblasti zivota, Vase clanky, Honzo, mne velmi obohacuji ...

slovy ekonomu bych jeste dodal, ze vedle hromady stale stejnych politickych blogu jste nasel obrovskou diru na "blogovem" trhu :-)

0 0
možnosti

kotatkoxxl

10. 8. 2008 9:28
Opět pěkně napsané

blogy nečtu, minule jsem "o´mylem" zavítala na Váš článek, upoutal mě nadpis a byla jsem nadšená. Teď jsem jen uviděla jméno a hned jsem šla číst, jelikož jsem věděla, že to bude určitě stát za to a nezklamal jste. Těším se na další a podruhé v životě dávám karmu a opět Vám R^

0 0
možnosti
P

Potápka

10. 8. 2008 0:55
Zase moc hezké.

K té debatě dole - nešlo by používat zdravotní bratr?:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10362x
Je mi sedmatřicet, vzděláním jsem všeobecná sestra a zdravotnický záchranář. Později jsem vystudoval zdravotnický management. Pracuji patnáctým rokem v intenzivní péči a urgentní medicíně, nejdřív jako sestra na JIP na Homolce, pak u záchranky, v Newcastlu ve Walk-in Centre jako Nurse Practitioner, po návratu domů zase u záchranky a ve vlastní firmě Life Support.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy